Zdrowy kręgosłup

Zajęcia te to jednocześnie profilaktyka a także terapia bólów narządu ruchu. Spokojne tempo, odpowiednio dobrane ćwiczenia – to coś dla osób, które chcą  zdrowo ćwiczyć, a nie koniecznie przepadają za szybkim tempem i tradycyjnym aerobikiem.  Zajęcia oparte są na ćwiczeniach korekcyjnych, bez choreografii.  

Ćwiczenia te wskazane są dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem. Bardzo dobrze na tego typu zajęciach czują się też osoby starsze oraz puszyste.


Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.


Pomagają też wyrobić nawyk prawidłowej postawy, wzmacniają mięśnie: grzbietu, brzucha a także ud i pośladków. Na zajęciach występuje także dużo ćwiczeń rozciągających klatkę piersiową i prostujących przygarbione plecy.

 

Trening tego typu przeznaczony jest dla każdego, bez względu na wiek oraz poziom wytrenowania. :-)

 

Uwaga

Na wszystkie zajęcia obowiązują zapisy.
Rezerwacja pod numerami tel. 81 741-24-11 lub 693-377-885

 

 


masaz joga zajecia_ruchowe pilates